snälla

snälla snälla snälla, låt mig få vara frisk iallafall.
Jag orkar inte med förkylning/influensa nu.



Postat av: eve

Inte jag heller.. Men hinner säkert få svininfluensan lagom till bebis ska komma ut!

2009-10-31 @ 18:01:53
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: lisaaaaaaaaaaaaa

hoff, kan inte vara lätt att vara sjuk när man har en liten att ta hand om.. :( så jag vore egentligen inte få klaga ! Jo du vet att tony ville så gärna vara full idag, han skiter i om han är sjuk eller inte... synd att du oxå är sjuk så du inte kan elda nedanför min balkong... hehe

2009-10-31 @ 21:37:56
Postat av: lisafisamekkitallååå

njaa, men du vet Peka, min pojkvän är inte speciellt smart... :p jag har inte gått utanför dörrarna sen jag blev sjuk för jag vill inte att nån ska smittas om de nu är svin sjukan.. jag vill bara att den ska ta slut så då är de ju bra om jag hjälper till med att inte gå ut : D men han tror att vi bara har en vanlig förkylning, men jag vill inte ta risken... you knoooow

2009-10-31 @ 23:58:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0