Lite trött..

Ramla ur sängen.
Uppe hela natten.
Pratade med cp-läkare som bara skrek om 5minutersmetoden!
Åkte till akuten.
Ingen hjärnskakning.
Bebben vill inte ligga på rygg.

ja herregud vilken natt :(
Jag sov nån timma, Dalle inte alls.

Idag är det iaf lite lite bättre, han kan ligga iallafall.
Har fått panodil och nezeril.
För nu har han inflammation i båda ögonen, och båda har varat som tusan idag, och är dessutom snorig, har nog feber oxå.
Stackars min lilla bebbe.
Måste lägga mig lite tidigare idag så man får lite sömn om han inte kan sova.



Postat av: Nina

Åh grattis, har bebben ramlar sin första gång från sängen?Nä inte roligt man blir ju skiträdd.Saga trillade första gången när hon var ca 5 mån tror jag.man fick hjärtklappning mitt i natten!Sätt kuddar under bäddmadrassen det har jagalltid gjort om vi inte haft sängen mot väggen.funkar faktiskt bra.

2009-10-20 @ 11:55:45
Postat av: linda

usha stackare, min korv ramla oxå idag först för han stälde sig på en låda och han inte springa innan han ramla bakåt och sedan dunkade han huvudet i dörrkanten så han fick världens jack, men verka vara bra för han grät någon sekund så tror inte de varså farligt bara ser så ut... farligt när de går.

2009-10-20 @ 19:38:57
URL: http://www.metrobloggen.se/guccimamma



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0