Fullt upp

I veckan är det massor med grejer.
Måndag ska vi på babymassage och så skulle Maria och Linda komma, men jag vet inte när.. Och så måste jag på stan, eller ev bara på apoteket på sjukhuset när vi ändå är där.
Tisdag jobbar Dalle, och så kommer Eve hit.
Onsdag ska jag på sjalträff och sen ¨på babysim.
Torsdag jobbar Dalle och så ska jag nog bara barnvakt åt Elias ett tag.
Fredag..? Inget?! Slappa..eller nåt sånt.

Och vilken huvudvärk jag haft idag! Fick det när jag låg i soffan hos Eve och..vilade ögonen.
Medans jag åt blev det värre, och när jag låg i sängen med Noa och försökte söva honom tidigare.
Nu är den nästan borta. Tänkte ta en magnecyl..men jag skippade den. Noa kanske blir hyper på natten av koffeinet.

Och idag la Dalle Noa för natten! :O Och han somnade med flaskan :)
Vi provade med välling (fick en provpåse för ett tag sen) men det gillade han inte, så han fick ersättning istället.

Nu måste jag sova så man orkar med en till dag.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0