ajajaj


                  Vänster armbåge                                                                 Höger armbåge
  

Mmmm.. skööönt.. eller inte.
Har fått antibiotika som jag ska äta i 10 dagar, 3 tabletter om dagen.
Ont gör det! Så Dalle får vara hemma imorgon.
Och inte blev det nåt babysim idag. Jag åkte ju till sjukhuset och hade kul istället.
Ska nog knapra i mig några alvedon och ipren eller nåt sånt spännande så jag kanske somnar om varje gång bebben vaknar.
Tycker det är nog jobbigt att somna en gång när man har ont.
Nå jag överlever väl som vanligt.
Bara det inte samlas massa var å äckel, då måste man skära upp och tömma eländet!! Fyyyyy vad äckligt! Jag vill sövas isf.
Känns som att jag har feber, fryser och svettas omvartannat, men ingen feber har jag.
Och jag mår illa. Är nog det värsta man kan ha. Illamående. Blää

Just ja, jag tänkte ju äta lite karra.
Och bulla, fick av Dalles mamma när vi var där och åt idag.
Och så fick vi rostbröd.
Och matresterna.
Och glass.
Och en halv korvring.
Och..var det nåt mer?







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0