varför

Varför har alla andra fått ha en "barnvakt"..jag alltså ;) men jag själv har ingen!
Jag vill oxå ha en arbetslös syster/kompis eller nåt utan barn som gäärna vill vara med min.
Är så tröött, vill bara sova. Eller äta. Sova kan jag inte just nu, och antagligen inte sen heller. Bebben har redan sovit och lär inte sova länge om alls.
Äta vågar jag inte gå och göra. Bebben springer gåstol och gnäller så fort jag reser mig upp.
Och bajsat tror jag har har oxå den lilla skitungen :P



Postat av: nina

äh nu ska du inte gnälla du har ju haft Eve!

Jag har två systrar ta en vettja.

2009-11-06 @ 12:58:48
Postat av: peka

Ja, Eve har verkligen varit en räddare i nöden! Men hon kan ju inte vara här dygnet runt NU :P och flera år framåt. måste ha en som kan komma nääär jag vill. Nä utan Eve vet jag inte var Noa hade bott XD

2009-11-06 @ 13:08:25
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Nina

Nå vem i helvete ska vara hos dej dygnet runt?vem har såna syskon som kan eller vill det = :P

2009-11-06 @ 13:57:52
Postat av: mamm

äh...är väl mitt fel, att jag inte födde en sladdissyster vid typ 45 års ålder...förlåt mig!

2009-11-06 @ 14:41:42
Postat av: Therese - Eira min ögonsten - Tävling i bloggen

Hej!



Tack så mycket :)

Det är en omlottklänning från POP. Dom reade ut dom i butik i höst.

2009-11-06 @ 16:42:20
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Postat av: Sofie

inte har jag heller haft någon barnvakt...

2009-11-06 @ 19:54:48
URL: http://annikasofie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0