mmmmarabou

Köpte denna för ett tag sen.
Betyg: Blä



Och denna tyckte jag verkade äcklig, men köpte den igår.
Betyg: God
Lite konstig men..ändå bra, ungefär som magnum med..jordgubbsglass och vit choklad eller vad det nu var.




Katja rekmmenderas att inte köpa då hon tyckte marabou sommarchoklad var äcklig. (den med jordgubb)


Idag var vi på julskyltning..så mycket skyltning och kul vet jag inte om det var, men vi gick ganska sent så det var knappt nå folk på affärerna. Alla satt och tröck i sig fett på nya caféet.
Vi köpte en starwars-tröja och en body åt bebben.
Sen trodde jag att jag skulle få vara ensam hemma en stund eftersom Dalle och bebben skulle på tomtesmyg i järnvägsparken med Jonne och Elias..men det gick inte att gå med vagn, och stackars Elias fick inte heller gå för biljetterna tog slut :( Dåligt planerat kan man ju tycka. Såå sena var dom inte.
Hoppas han fick nåt fint ändå. Ja inte för att presenterna han skulle fått där skulle vart så himla fina men kul kanske han hade haft iaf.

Har tänkt skriva massa annat men inte orkat.
Ska leta fram lite bilder.

Bebben var trött en dag:


Det är så mysigt..

Malte, Noa och..min fot


Sen hittade jag inget mer kul.




Postat av: Sofie

Jag trodde att den där valnötsgrejen skulle vara god, men jag tyckte också att den var blä...

2009-11-30 @ 08:00:41
URL: http://annikasofie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0