Bara för att

Vi/jag fick blommor..bara därför.
Dalles syster ville ge då tar vi emot förstås.
Sen var ju Dalle på hennes jobb (interflora) och såg lite rosa blommor som han tyckte jag skulle få :)
Ska sätta in lite bilder sen medans blommorna fortfarande lever.

Idag är det sista gången babysim. Familjebad eller vad dom nu kallar det.
Man fick ta med sigg..ja familj och så, men vi hade inte sådär jättemånga att fråga. Elias kanske men han har ju varit sjuk, eller är på dagis och idag skulle han väl på sjukan..och sen har han en kanske inte så pigg mamma..inte på att bada på badhuset tror jag ;)

Dalle har vilat med bebben, och jag hör att dom vaknat nu. Bebben pratar lite högt.. Han kan inte det där med "små bokstäver" än.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0