Ååååååål

Ålaåla, Noa har så smått börjat åla. På golvet.
Han har kunnat åla lite i sängen, men på golvet har han vägrat, bara sprattlat med fötterna. haha
Men nu kanske han börjar åla lite mer, jobbigt på ett sätt men mest skönt hoppas jag. Då kanske han kan roa sig lite mer själv.
Kanske orkar filma imorgon om han inte glömt hur man gör.
Och så kanske lilla Malte kommer på besök. Bara inte hans föräldrar är alltför trötta.
Och just ja, jag ska väl kanske till "mitt" ställe.
Det var alltför längesen jag var där, på sjukhuset. Igår.
Tror nästan att jag måste få min bula tömd, det gör ju bara för ont, helst om jag ställer mig upp efter att ha legat/suttit ett tag, trots ipren.
Är jäkligt sugen på att proppa i mig en citodon..
Nå, jag ska iaf ringa sjukan imorgon så får vi se.



Sagas nya docka




En tand!



Faster och Noas favvohund Sudden


Å så lilla söta Malte




Postat av: nina

hallå du kan ju inte bara ta sagas docka!

2009-11-24 @ 23:28:13
Postat av: Tant Ulrika

Ny dundertävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_26.html



..med både presentkort o "julpaket" i prispotten =)

2009-11-26 @ 11:21:57
URL: http://uj76.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0