Trötter

Jag är lite trötter idag.
Noa tyckte inte att man skulle lägga sig förrän halv tre igår..
Han småsov och slumrade väl hela kvällen så vad kan man vänta sig liksom.
Fast vi sov ju till halv 11 som vanligt ändå, men Dalle jobbade ju idag, inte så kul kanske.

Sen för en stund sen har vi sovit allihopa.
Jag låg i soffan, och Dalle halvlåg med Noa på bröstet, alla sov som stockar i minst en timma.
Och jag sov tom fast jag var täppt i näsan! Det är inte ofta.

Nu blev det tomt i skallen, så ni får bilder och jag ska kolla kycklingen, för Noa sover fortfarande (har väl sovit mer än 2 timmar nu) och Dalle är å handlar.


En sötis



Och en arg sötis med tygblöja




Postat av: eve

Oj vad lik han var dig på den första bilden!

2009-05-09 @ 19:03:39
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja varför såg du inte de inällen?du kanske inte kollade?:P

Jag ringer i veckan ifall jag o min skruttis kan komma o glo på din lilla korv samt dumpa lite grejer..overallen o ett par tofflor tog ja med...typ skinntofflor är de...du får ta dom fast du tycker de är fula sköna tror ja dom är iaf saga hann inte ha dem så länge :P

2009-05-09 @ 23:18:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0