Spjälsäng

Vad ska man med en sån till egentligen?
Noa provade den för första gången idag.
Han började skrika, sen kräktes han en skvätt.
Där ser man vad han tycker om den.
Mycket bättre att sova med mamma tycker han, och mamman tycker oxå det.

Var på stan en sväng och köpte en bebisbok, "lilla hjärtat" står det nog på den.
Måste ju börja skriva grejer så man inte glömmer.
Ska väl kanske prova skriva ut bilder och sätta in oxå.

Undra om man nångång skulle orka sätta ihop ett fotoalbum oxå?
Kanske måste hitta nån snygg först. Efter man fått pengar då kanske.. hrmm...

Och så måste jag komma på vad man ska ha för färg att göra fot-och-handavtryck med, innan han växer för mycket.

Jaja, hos moster Eve och kusin Elias var vi oxå å hälsade på.
Och kom väl fram till att Noa nog ler på riktigt nu :D
Han har liksom lett flera gånger, men inte tittat på en rikitgt, utan tittat bort..
Han kanske tycker man är skämmig och skrattar och måste titta bort eller nåt :P

Nu börjar sjukhuset. Och Noa sover så måste passa på å titta på svenska program då.



Postat av: Katja

Jodå, spjälsängar är bra att ha, som klädförvaring tex. Mycket bra. Sidovagn när han blir större, och sen som brasved. Japp. Bra grejer!!

2009-05-13 @ 21:53:53
Postat av: Nina

Ja undrar jag också vad vi skulle med en spälis till, kanske att förvara grejer om inte annat...

2009-05-13 @ 21:57:36
Postat av: peka

Just det, klädförvaring är det ju! Annars skulle väl mina kläder ligga på golvet.. Och Diesels säng för tillfället.

2009-05-13 @ 23:24:25
Postat av: elin

har du sett den där ramen på presentboden? man fotar stegvis, om det är månad för månad har jag för mig? my first year kanske den hette... jättefin tyckeråja!

2009-05-14 @ 09:18:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0