Jag lämnade min son

I hela 13 minuter hemma med sin pappa för att gå på Konsum!
Skönt för Dalle att slippa gå.
Funderade länge på om jag skulle kunna gå eller inte.
Hade jag funderat  1 minut till så hade jag börjat gråta och stannat hemma.
Han var ammad och låg och sov, och sov fortfarande när jag kom hem.

Undra varför man (jag och kanske många andra) knappt kan lämna sitt barn, med sin pappa..
Är nog bra att man känner så, det är väl meningen att man som mamma inte ska lämna sitt barn. Vars är barnet tryggare  än hos sin mamma?

Var med Eve å Elias idag igen.
På stan var vi, och fikade  på café rost, sen åt dom andra mjukglass.
Jag hade väl bara fått skitont i magen efter det så jag åt ingen.
Kanske en annan dag, när jag är beredd på att få ont i magen.

Nu är Noa vaken och kanske måste jag byta blöja..



Postat av: Sofie

kanske var det något fel på mig, eller så kanske det var för att jag var SÅ trött - men jag tyckte det var skönt att komma bort ibland, och adrian var bara 2 månader när han sov borta första gången. jag höll på att gå under.

2009-05-14 @ 21:25:09
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: Katja

Akta dig, soc kommer och tar honom om dom hör att du lämnat honom så lääänge!! Jag lämnar ju kanppt bort ellen... Absolut inte när hon var bebis, så jag förstår.

2009-05-15 @ 20:22:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0