Hos Eve

Är hos Eve nu,  har varit på stan en sväng och glott och köpt en amningsbh, har ingen som är riktigt bra, och lär väl aldrig hitta nån heller, men den här passar någorlunda.
Noa var duktig och sov hela tiden, med lite gungning och nappintryckning ibland.
Lät hemskt, nappintryckning..
Jaja, han sover längre och bättre med napp ibland, så han får väl bli en nappunge.
Men på natten får han ingen, och behöver inte ens. Han  sover så bra, och vaknar bara och äter några gånger och somnar om igen sen.

Kom förresten på att jag ju får fira mors dag detta året. Tufft.
Vet dock inte när det är, men hoppas Noa har lite mer koll.

På onsdag blir han en hel månad min bebbe, och då ska man redan börja med D-droppar. (fd ad-droppar)

Jaa, jag vet inte så mycket mer jag. Är lite trött. Kanske hungrig oxå, men jag har ont i magen, säkert pga att jag åt lite choklad igår. Får minska på det ett tag tror jag..
Det var ju så bra när jag var gravid, kunde äta mer mjölk än jag brukar utan att ens behöva ta tabletter.
Jojo, men nu ska jag titta på..jungle george..



Postat av: Sofie

31/5 är det mors dag :D

2009-05-04 @ 16:21:35
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: mamman

morsdag=sista söndagen i maj. har du sjunkit såå djupt aatt du tittar på jungel georgs..??

2009-05-04 @ 17:57:00
Postat av: nina

jaså är det den dagen!!!en mkt speciell dag med andra ord.....

2009-05-04 @ 20:56:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0