Fredag

Är det fredag?
Jag är 99% säker på det. Ids inte kolla almanackan.
En bebbe låter i vagnen.
Nyss fick jag äta frukost. Tack bebbe.
Och duscha har jag fått göra idag oxå. Tack igen.

Vad ska man göra idag då?
Hinner man göra nåt innan Dallen kommer hem och jag vill äta mat?
Bebben sover ju. Man vet aldrig hur länge han tänker sova. 5 min eller 3 timmar.

Var igår på rean på barn och tånårsshopen, köpte 2 mössor och en filt, 169kr eller nåt sånt.
Noa gillade inte affären. Han gallskrek. Så jag satte han i sjalen och sprang till Eve.

Nå..att..jag vet inte. ska försöka hitta nån söt bild istället för att skriva massa crap.


Bebben sover i vagnen


Apa-kläder



Postat av: Anonym

Fiiiin apbebis!!

2009-05-29 @ 19:35:59
Postat av: Sofie

jag tror jag är lite galen i din bebis, och jag har inte ens träffat honom än!

men imorgon! dååå vill jag gosa lite

2009-05-29 @ 21:25:37
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: lisa

Jaa men idag är jag glad för att jag inte var full igår : )

2009-05-31 @ 13:15:52
URL: http://mcitalo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0