Ensamma

Kan man säga så?
Jag och Noa är ensamma ikväll.
Tänkte kolla om nån ville komma hit, eller om jag kunde komma till nån, men vem kan vara borta på kvällen, alla har ju massa ungar, och jag orkar inte prompa massa på kvällen, och vem vill ha oss hos sig en hel kväll liksom..

Jag hann iaf äta lite mat (med betoning på LITE) fanns lite pasta bolognaise i frysen, fick ta 2 mackor till, men inte blev jag så mätt.
Och sov en stund med Noa innan han började böka, men slutade när jag gick upp. Han ville väl sova ensam..
Noa ligger och tittar på ESC.. hehe.
Han som tittat på babygymmet förut, nu glor han bara mot tv:n.
Skulle jag kunna släcka av tv:n så skulle jag, men vad ska jag då göra?
Ja, nu sitter jag ju här, men jag är liksom van att ha på tv:n. Noa lär bli van han med..

Nu tyckte han det började bli dåligt.



Postat av: Katja

jag kan komma!! Kommer typ... snart...

2009-05-16 @ 22:41:54
Postat av: Katja

Jo man kan, men då måste man ha telefonjack. Vi har inte sånt där uppe, därför måste vi ha trådlöst, men har inten stick till.

2009-05-17 @ 19:17:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0