Braa

Skitbra att jag var till vinden och hämtade en vagn att ha inne.
Noa ville inte rikitgt somna efter han ätit och inte i famnen heller, blev bara skittrött, så jag la han i vagnen och stod å gunga ett tag, sen somnade han. Fick gunga ett tag sen oxå, men nu sover han gott där.
Och då sitter jag här.
Fast vad ska jag annars göra.
Fick sova till 11 idag! Och sen hann jag nästan äta färdigt min frukost innan han vaknade.

Vad ska man göra idag då?
Ingen Eve som hälsar på ens.. Vill göra nåt eller..ja nånting, men vaaad?
Måste alla (förutom typ Eve) bo så långt bort?!
Skulle säkert aldrig komma i tid till bussen om jag skulle åka sånt, och promenera tar väl evigheter..
Nä, kanske jag ska kolla vad Eve gör ändå...
Men jag är hungrig.. kanske hinner äta nåt?
Eller äta hinner jag väl, men laga nåt?..kanske inte- Får väl chansa.



Postat av: eve

Jag har legat i soffan hela dagen.. Knaprat alvedon och hoppas på att smärtan ska försvinna.. Går inte så bra

2009-05-19 @ 16:28:20
Postat av: Nina

Äh jag bor ju jättenära :D

2009-05-19 @ 17:34:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0