Tv

Tv:n är alltid på. Annars blir det ju för tyst.
Interesting va?
Mamma kom hit idag, med lite kläder, tyvärr inte till mig.
Men söta och små var dom, tack mamma!
Fick för nån vecka sen av Elias oxå, han är alltid ute å shoppar han.
Det är så kul å tvätta å vika in små bebiskläder i byrån.
Nästan så man skulle haft framme alla så man kan glo på dom. hehe..

Var på ÖB och coop med mamma oxå, försökte leta badbalja och hink med lock på ÖB, men det fanns bara fula ju.
Inte ens en vit hink kunde dom ha kvar till mig. Fanns bara röd och blå, hur fint är det lixxxxxxxom?!
Helst vill jag ha en svart, men det är det ju ingen idé å leta efter heller.
En tvättkorg fick jag iaf. Till toan.
Nu när jag kollade så kanske den är lite stor ändå.. den som såg så liten ut.
Men nog får den plats där.
Ska ta bort rullvagnen, men först måste vi få upp hyllplanen, och när dom kommer upp vet jag inte.
Mauritz skulle borra upp dom, men han behövde nå...andra grejer till å sätta upp.
Så vi får se när dom kommer upp.

Och Tindra ville att jag skulle komma å hälsa på, men klockan var redan 4 när jag å mamma var klara, och jag hade bara ont och var nästan helt slut, så hade inte orkat.. En annan dag kanske.
Så dumt att det knappt går bussar på helgen heller. Måste man be om skjuts fram å tillbaka överallt.

Ikväll ska vi titta film, för nej, jag ska inte se Melodifestivalen..
Kanske hade kollat den om Dalle var borta eller nåt. Och om man hade nån å glo med.
Men kollade några bidrag på svt.se och ingen var ju bra.. Så tråkiga låtar som är med alltid. Ja, förutom Carolas ibland då :P

Jaa, nu ska jag se om vi kanske ska börja kolla lite film då.



Postat av: nina

på lagerhaus hade de svinstora svinsnygga skräpkorgar o ochte särdyra heller.men jag har ju redan en så jag fick inte köpa en..buhu o snyft

2009-03-14 @ 23:21:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0