Stagga

Var en sväng på stan idag!
Efter en halvtimma ville jag hem å lägga mig..
Tänkte först gå till konsum eller nåt, ville bara ut, men behövde lite nässpray från apoteket.
Och inget kul och nytt finns det att glo på, inte för att man orkar glo så mycket, men ändå.
Hade jag haft pengar kanske jag hade...nä, hade inte orkat köpa nåt ändå.
Men det var visst rea ¨på smink på Domus, hmmm..undra varför..

Skulle behöva en bättre concealer faktikst. Det behöver man när man har en naturlig blå färg under ögonen.
Kan ju inte se bättre ut nu heller när man är trött och massa grejer.

Nu har jag börjat kolla efter kläder att amma i istället för att få plats med en mage i.
Mest på nätet då, har beställt lite från h&m.
Inte "riktiga" såna tröjor, men som man lätt kan..vika undan.
Börjar tänka på att snart har man ju ingen fin mage att klappa på. Kommer sakna den.
Sen får man ju bara en ful degmage. Hjälp!
Fast som tur är har man nog annat att tänka på än den där magen.

Satte i en tvätt nyss oxå, mest bebiskläder. Nu finns det bara större bebiskläder som behöver tvättas, och det gör jag nog sen när det börjar behövas.
Måste bara tvätta min sjal, och lite tvättlappar och sånt, sen borde allt vara rent.
Förutom vagnarna, fast dom ryms nog inte i maskinen :P
Hinner jag inte rengöra dom har jag ju ändå Ninas vagn. Så man har nåt.
Fast sjal funkar ju oxå, om vi bara får plats i nån jacka.

Jaja, sen visste jag inte så mycket mer.



Postat av: Nina

Nej men degmagen är minst lika mysig vettu!Skaffa en stor sjal att ha runt halsen tex när man råkar vara ute o fika eller hälsa på nån, känner man sig inte så naken i början när ska dra fram tutten och amma!sen bryr man sej inte å glömmer sätta tillbaka tissen tills café personalen undrar om man glömt nåt,.

2009-03-17 @ 17:33:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0