mmmm

Smoothie.
naturell yoghurt, mjölk, blåbär och banan.
Den tog slut fort.
Vill ha meeer!

Gjorde ju såna jätteofta förut, men inte lika ofta nu, av en anledning oxå.
Inte så bra för magen just nu med blåbär och banan, får äta några kiwi sen så kanske det balanseras ut..

Var på Östlunds och tänkte köpa grejer så vi kunde äta lax idag, men potatisen fanns bara i stora påsar, som jag inte orkar bära med mig när jag köper massa annat.
Men köpte lax iaf, så får jag köpa potatis en annan dag.

Och INGET godis köpte jag! Eller..jag köpte 70% choklad, men det är ju jääättenyttigt, så det räknas inte som godis ju.
Och cashewnötter.
Tänkte försöka att inte äta godis vaarje dag som jag gjort..hrmm..ett tag nu.

Och jag är törstig.
Har nog varit konstant törstig sen jag vaknade idag.
Spelar ingen roll hur mycket eller vad jag dricker. Jag är törstig ändå.
Visst brukar jag vara törstig varje dag, men inte såhär extremt.. Vet liksom inte vad jag ska göra, dricker och dricker, men jag får ju ont i magen om jag ska dricka 5 liter, och sen på det få i mig nåt å äta.

Nä, nu måste jag väl dricka nåt då.



Postat av: Nina

helvete vad jag åt godis efter förlossningen!fy fan vad gott det är bullar å allt sånt, bara man ammar så märkts det inte i vikten... ha hahahaaaaaa

2009-03-31 @ 17:51:32
Postat av: Sofie

varför inte bra med banan och blåbär?

2009-03-31 @ 18:52:29
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: nina

peka skiter ner sig.

2009-03-31 @ 22:04:09
Postat av: jag

Eller så kanske man blir hård i magen av banan och blåbär..

2009-03-31 @ 22:16:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0