Jag ljög..

Jo, jag ljög nog lite igår.
Hade visst sängkläder kvar å tvätta. Fast dom lär väl eg inte behövas direkt.
Inte kan man väl lägga en liten bebis i en stor läskig säng va?!
Nä, den får kanske växa fast i mig.. Eller kanske är lite elakt mot Dalle.
Ska nog ta vagnen som är hos mamma (hoppas jag!!) och ha häruppe.
Om den kommer användas vet jag ju inte..finns ju en soffa, men vem vet, bebisen kanske oxå gillar retrovagnar.
Om inte..så lär den sig.

Undra vad vi satte upp på vinden nudå.. babyskyddet..ööh..potta. Jaja, Dalle får glo i helgen.

Jag borde förresten inte ta bricanylen innan jag ätit nåt.. blir alldeles rastlös efter nån timma. Men kanske att jag ska sluta med dom, får se vad läkaren säger imorgon.

Vek just in nytvättade bebiskläder i byrån, och satte allt som ska med till bb i en hög.. Så små söta kläder.
Jag som tänkt att snart kanske den kommer ut, lilla Sune..men jag tror inte det nu, jag vet inte varför, men det bara känns så.
Kan ju vara hur länge som helst kvar!
Förhoppningsvis bara några veckor, men den kanske vill stanna där i flera år. Det kan ju inte jag bestämma heller.

Usch, jag har så tråkigt..så jag hade väl kunnat skriva hela dagen..men då ska man ju ha nåt att skriva om.¨
Kan skriva att Nellie är lite extra pucko idag. Dalles fel. han kom hem en sväng vid 11 eller nåt och skulle hämta..skorpor eller nåt. Dom skulle väl till tippen sen tror jag.
Och nu går Nellie å väntar på att han ska komma fler gånger. Och jamar ibland förstås.

Jag vill gå ut..vem bär mig?



Postat av: nina

jag ids inte bära dej men jag kommer förbi...imorgon..eller idag om jag hinner eller ids johan är icke hemma å ids inte släpa på unge/vagn i bilen.Men jag menar är att jag kommer med waggoonen inom den närmsta framtiden.

2009-03-18 @ 15:03:22
Postat av: Sofie

Nå, pappa har ju fyllt 50 och på lördag ska han ha fest :)

2009-03-19 @ 23:56:40
URL: http://annikasofie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0