ingenting står det här

Så har man tråkigt redan, och klockan är inte ens 12.
Har iaf lite disk som jag kan plocka undan, och sen?.. Ingen aning.
Magen har varit hård typ halva morgonen, lite ont men inte så farligt.

Funderar om man ska gå eller åka nånstans, men var?
Skulle behöva köpa det sista nu, lite blöjor och torra tvättlappar.
Men tänkte ju köpa en badbalja oxå, så kanske kan ta det om man kan åka med nån här nån dag.
Vagnen som Nina kom maed för några dar sen står fortfarande härinne..
Får väl försöka få ner den sen ikväll när Dalle är hemma, eller jag ska nog prova regnskydd på den först.
Har inget insektsnät, men det behövs ju ändå inte ännu, får köpa det sen nångång.

Och mina nagelband håller på å..riva av sig själva, dom gillar inte mig, spelar ingen roll hur mycket jag smörjer..
Får sätta plåster på alla fingrar kanske.
Ska klippa naglarna så det inte blir värre. NU.



Postat av: Nina

om den inte passar så har jag ju emmaljung-regnskyddet här som du kan ha till vagnen!

2009-03-30 @ 12:27:47
Postat av: Maria

Jag har ett myggnät om du vill ha.

2009-03-30 @ 19:21:54
Postat av: Anonym

Har oxå myggnät. Svart, bästa färgen för att se in! Men barnvagn... Hade du inte typ 3 stycken redan?? Varför en till?

2009-03-30 @ 21:33:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0