imorgon

Åker Dalle till Luleå. Fusk.
Fast han ska bara på nån "utbildning" med jobbet.
Fast bara över dan som tur är. Åker 6 på morgonen, och kommer..halv nio?.. Iaf med sista tåget därifrån.

Så vad ska jag hitta på.
Är ju aldrig nån som vill vara med tråkiga mig..
Får kanske gå på stan eller nåt sånt spännande.
Eller titta vad Eve gör.. om hon nu är hemma och så.
Får väl se imorgon.
Ids fan inte sitta hemma ensam hela dagarna.
Eller jag går ju till Konsum eller Östlunds iaf..det är mycket spännande.

Och så...ja, blev det tomt i min skalle.



Postat av: eve

Idag är det ju bullerbyloppet på Elias dagis, s¨å jag ska glo på en massa ungar som åker skidor...

2009-04-01 @ 08:45:00
URL: http://nueva.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0