Igår

Tänkte jag lägga in en bild.. Men jag orkade inte.
Var på stan och var slut hela dan sen.
Var med Eve där en stund, sen hämtade jag insulin, och..råkade köpa en body, så nu har bebisen iaf 2 st i strl 50.
Tar ju evigheter att gå från butik till butik, ja om jag nu inte vill ha massa sammandragningar, men då stannar man liksom automatiskt på nåt sätt, blir såå segt att gå annars.

Jaa, annars händer väl inte så mycket.
Jag sitter hemma mest som vanligt. Blir påhoppad av Nellie lite då och då, hon bara låtsas att hon vill springa förbi..Och då bara mååste hon springa på mig..
Fick för ett tag sen klösmärken på ryggen, för jag satt ivägen när hon skulle ut från toaletten, jag satt å grävde i en garderob.
En annan dag skulle hon över datorn och "ramlade" på min mage..

Hon har förresten blivit helt galen. Lite Nisse-tendenser.
Kutar omkring som en galning, och på nätterna verkar hon inte fatta att man inte ska stiga upp, och så jamar hon ibland.
Hekonstig.
Och Diesel blir rädd för..allt. Säkert Nellies fel.

Ja, det är bara sånt jag har att säga förstår ni.
Kanske att man i helg skulle bygga ihop spjälsängen. Så kanske katterna kan vänja sig vid den ett tag innan det ligger nån där.
Sen skulle det behövas köpas lite mer grejer.. febertermometer..badbalja (har tänkt sätta ut annons..men så långt har jag inte kommit) och vad tusan var det mer (minne som en stol). Men har man inte råd så..
Kan köpa nåt denna månad, men jag har ingen aning om hur mycket jag kommer få.. och nästa månad, kan det bli typ..ingenting beroende på vad FK säger om sjukskrivningen.
Annars får man väl låna eller sno av nån..
Äsch, får väl sluta klaga.
Man klarar sig väl alltid.
Bebisen har kläder och en mamma och en pappa, vad mer behövs liskom?! Ja, förutom en sjal då :D

Här kommer en bild, i v.34+0



Postat av: Sofie

fiiin mage :)

2009-03-12 @ 13:35:25
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: Katja

Nä, behövs inge mer! En sjal har du ju, och en ringsjal. Det är en bra början!

Jag tror jag har en febertermometer, en sån man har i rumpan, samt massa engångsskydd till den. Vill du ha den om jag hittar? Den är ju bara använd med skydden på. Mina vill liksom inte ta febern i rumpan längre...?! Eller tänkte du på en örontermometer? De är oftast kassa på pyttisar iaf.

2009-03-12 @ 20:54:23
Postat av: Nina

har ju spjälskyddet+overall som du väl skulle ha fortfarande i garderoben..

bara bebisen har rosa saker så klarar den sej!!

2009-03-12 @ 22:36:37
Postat av: ninonnaaanana

Ja öh en röd overall, patrik i svampbob-overallen.

Badhjälpen får du jag vill aldrig mer seeeeee den!hahaaaaahahaaa

2009-03-12 @ 23:08:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0