Idag är idag

Säger som Kicki, jag hatar rubriker.. vad tusan ska man skriva, när man inte skriver om nåt speciellt?

Ska man göra våfflor idag kanske?
Om Dalle kanske har några kronor med sig så han kan köpa grädde, hur gott blir det annars liksom!?
Och jag har redan varit på Konsum! Jäkla vad duktig jag är, var där igår med, skulle köpa yoghurt, men inte fanns det nån, det blev havrechoklad istället.
Konstigt eg att den är billigare än min mjölk.
Gick tom en liten omväg till Konsum, men bara typ till Eve å Jonnes gamla parkering på Porfyren.
Känns som att jag inte rört på mig på flera veckor, jo, på stan ett par gånger.

Skulle ha gått på vattengympan fast jag hade dom där dumma sammandragningarna, men blev ju så rädd av vad läkaren sa då.
Nu gör ju fogarna ont vad jag än gör.
Tänkte gå igår när det var vattengympa, men jag orkade inte, hade ont.
Hade varot bra om man kunde gå på dagen istället. Tycker halv åtta är lite sent, och så missar man ju program! hahahaha

Mhmm..Vad mer kan man säga då?
Kommer inte på ett enda skvatt.




Postat av: Kicki

Vi får skita i rubrikerna så länge ! :)

2009-03-25 @ 19:21:53
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Maria

Japp vattengympan var på en skit dålig tid jag missade nåt som gick på tv då när jag gick....

2009-03-26 @ 07:43:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0