För mycket

Gjort för mycket idag tycker nog min mage.
Var på stan, sen hem, och var sen hos mamma, och åt god mat! Varför får jag aldrig så goda stuvade makaroner?!
Nu är min mage arg.. Hård som sten mest hela tiden, men det gör inte så ont hela tiden iaf.
Och när den väl är normal, då ska det sparkas så hårt det bara går.

Kollade på film när jag kom hem, på tv:n faktiskt, Djävulen bär prada, fast jag redan sett den 2 gånger.. Men det var inte så mycket annat, och jag kunde inte sitta, så datorn fick vara själv.
Men fick i mig en cola och lite karra iaf.
Men ändå är jag jättetörstig. Jaa, massa socker som gör mig törstig.. Får dricka 3 liter vatten nu så jag får springa på toa en gång i kvarten inatt.
Fast jag måste sova ensam!! Vill helst vara uppe hela natten, men det är bara skit på tv och sitta kan jag inte göra länge..
Nu får jag ont typ vid revbenen, som om det är en stor luftbubbla som fastnat där..

Så jag får väl klicka en liiten stund, och sen kanske..sova?!
Hoppas nån katt vill sova med mig i sängen..



Postat av: linda

varför skaffar alla blogg och ingen säger till mig haha men nu vet jag din oxå ännu mer att göra på dagarna hihi

2009-03-09 @ 18:05:02
URL: http://www.metrobloggen.se/guccimamma



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0