zzzzzzzzzzz

Finns det verkligen folk som sover den h är tiden?
Är det inte normalt att vara uppe nu?
Ja, vi är då uppe, Noa och jag. Vi är så tuffa.
Mobilen är lite kul iaf, tycker Noa.
Ja, hans mamma bli väl lite road hon med. Melodin är lite söt. Nästan så man somnar.

Vi var hos mamma och åt idag.
Jag fick specialmat utan mjölk jag. Bra, för köttfärsbiffar är godare än köttfärslimpa.
Men biffar och potatis utan sås är inte så gott. Tur man gillar lingonsylt.

Och Noa har somnat i sin mosters famn, och sin pappas famn idag! Med fula runda nappen.

Jahaja, inte kommer jag på mer. Jag är för trött tror jag.


Mycket kräks för att vara Noa.




Postat av: Katja

Znark.... blir trött av att läsa era sena vanor...

Men du har ju fått nån annan bakgrund på din blogg? Hur fick du dit den?

2009-06-11 @ 09:53:49
Postat av: lisa

haha jaja men man vet ju aldrig hur många lisor folk känner : D ps. bra att du skrev att det var spya, annars hade jag då fan undrat : p

2009-06-11 @ 22:06:57
URL: http://mcitalo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0