Uppe igen

Inatt är jag och Noa uppe å ugglar.
Han skriker inte ikväll.
Kan vara för att han sovit bra under dan OCH kvällen! I sjalen förstås, inte sover han så bra nån annanstans inte.
Sov mellan 14.20-17.30, sen lite efter 20 till 22.30 nåt sånt.
Nu ligger han å tittar på mobilen som spelar och snurrar, för han blev less på att ligga i famnen.
Fast nu verkar han inte ens vilja ligga där.
Jaja, jag är tröttare än igår, jag vill ju sova nuuuu!

Idag var vi hos Eve å Jonne, först jag å Noa, sen kom Dalle å vi åt mycket nyttig middag.
Har fotat lite kläder idag som jag tänkte sälja. Mest gravidkläder.
Lär inte använda dom på några år..hoppas jag, och dom passar ingen jag känner..vad jag vet.
Lite extra pengar är alltid bra.
Helst när man vill köpa massa grejer som jag.
Måste köpa en mei tai, en slags sele/sjal. Lite lättare att knyta än trikåsjalen. Vad jag vet. Har aldrig provat.

Idag i sjalen när vi kom hem:




Postat av: Katja

Fråga om Cecilia behöver kläder! Hon har fått mina som jag hade kvar, vad som passade vet jag inte.

Mysigt det ser ut med bebis i sjal!!

2009-06-09 @ 09:31:42
Postat av: Sofie

Vad mysigt det ser ut... :)

2009-06-09 @ 11:00:09
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: Nina

a mysigt men han kanske växer ihop som en boll??ja tror det

2009-06-09 @ 15:33:33
Postat av: Anonym

men du fick ju ett gäng tröjor av mig, de kanske hon vill ha?!

2009-06-09 @ 20:30:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0