Dumma

Dumma Dalle.
Han kan fan inte prata med Jonne.
Jonne ringde och väckte oss idag. Inte tidigt för honom men för oss (mej, ungen somnar ju inte förrän seent, och sen måste jag vara vaken på natten och amma flera gånger)
Och Dalle är för dum för att kunna säga åt Jonne NÄR han kan ringa, istället har han bara sagt: "Ring inte s tidigt"..
När är tidigt?
Beror på när man somnar.
Hade inte varit arg om det var första gången, med detta är tredje gången han ringer å väcker oss på helgen.

Blä, jag är trööööööött. Hade jag kunnat somna om hade jag sovit, för bebben sover fortfarande. Men jag är för arg för att sova.
Bajsapa.
Dalle är en jävla fisrumpa!
Ont i huvet har jag nu oxå bara för att jag är trött.
Blir Dalles natt igen kan jag säga.



Postat av: eve

Dalle ville ju att Jonne skulle ringa innan jobbet.. Dvs halv sex..

2009-06-06 @ 12:00:21
Postat av: nina

hihi ack du ljuva spädbarnstid :-D

2009-06-06 @ 20:16:59
Postat av: Nina

hah aha hahahahaaa rolig Jonne :) haha

2009-06-07 @ 09:55:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0