Vågar man..

Lita på "barnvakten"?
Nä, så jag lyssnar ändå ibland.
Sitter på balkongen och hoppas att bebben sover länge nu med.
Provade ge lite ersättning tidigare, och sen sov han i typ 2 timmar.. eller nåt sånt. Glömde kolla när han somnade.
Sen vet jag inte om han hade sovit så länge fast han inte fått.
För han var trött 5 min efter att han vaknade.
Så gav lite mer ersättning, men tisse måste man ha iaf. Den är ju bäst.

Äsch, det blev lite kallt, ett moln är ivägen för solen ju.
Och här sitter jag med bara linne och trosor. Ja, och en kepa. Ja, det är en barnkepa.

Hade velat gå ut nånstans idag, men jag tänkte att bebben får vila öronen och hjärnan lite idag.
Kanske blev liite för mycket för honom igår. Inte för att ungarna är högljudda eller så (oj förlåt, baaaarnen)..

Eve gjorde mig sugen på mjukglass oxå. Dumma duuu!
Måste äta det nån dag innan det blir vinter.
Har inte ätit det på kanske nästan 2 månader. Hoja, hemskt.

Hörde nån bebis/barn skrika, men det var inte mitt. Annars hade jag blivit arg på barnvakten.
Ganska skönt att ha en sån.
Slippa lyssna efter bebben hela tiden (nu går jag bara å lyssnar kanske hälften så mycket..)
Bra om man vill duscha ifred nån dag, utan att behöva stänga av duschen flera gånger för att lyssna.
Den har iaf funkat bra hittills. Hört typ första pipet. Annars hör man bara när han låter riktigt högt och redan har varit vaken och blivt arg.

Om jag skriver fel är det för att jag inte ser så bra härute.

Varför är min näsa alltid så röd?



Postat av: nina

Ja barnvakt är ju jättebra, iaf dom jag hade när vi lekte med barbien.jag hörde ju allt.hahahhaah.

måste skaffa en sån undrar varför jag inte gjort det?vavavaa

2009-07-31 @ 10:23:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0