Trött är jag

Joo. Tänkte sova med bebben min, men musiken var för högt för mig.
Kanske ligger i soffan en stund snart om jag hinner.
Har varit ute hela dan känns det som. Ensam :(

Eftersom Noa somnade i vagnen igår (!) när jag gck från sjukhuset, så provade jag idag oxå. Det gick!
Jag skulle hämta paket när han vaknade, men han vaknade på stan, så jag gick lite där, sen på Café Rost och åt en chokladboll, satt där tills ahn belv trött, sen somnade han igen i vagnen!
Fast man får gå å dra fram och tillbaka vagnen hela tiden man går, i typ en kvart innan han somnar, men sen har han sovit kring en halvtimma. Inte helt fel.
Lite jobbigt när det började regna bara. Men det var så lite.

Ja, var ju på BVC igår, Noa 3 mån och 3 veckor vägde 5850g och var 62cm, följer sin kurva exakt. Ingen "amningspuckel" här inte (tror det heter så..många går upp lite extra just vid 3 mån).
Pratade lite om hans nästäppa, hur ofta han äter, hur  han sover och sånt, och vi ska få en tid hos en läkare¨på barnmottagningen. Kanske kolla om han har nån allergi eller nåt.
Men det blir först tidigast i mitten/slutet på aug när dom öppnar.

Vi


Alla bilder blir ju suddiga nuförtiden..ännu sämre blir bilderna när det är ljust och det inte blir nån blixt..
Jaja, man kan ju se vad det föreställer ändå..
Kanske borde fixa inställningar eller nåt..fast jag vet inget om sånt, får ge uppdrag åt nån som kan sånt nångång.
Kanske Saga som fifflat med den..grrr



Postat av: ninoka

Nähää Saga har inte aaalls petat på din kamera!...ska fråga henne vad hon gjort så kan du återställa kanske.

Vad skönt om den där lilla griseknoan börjar gilla vagn(arnara) lite mer, jobbigt när de aldrig vill va i dem ju!

2009-07-24 @ 18:29:44
URL: http://ninokalainen.blogg.se/
Postat av: Katja

Va fina ni är!!

2009-07-24 @ 19:54:57
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: lisa

kommetreade för nån dag sen och ser att det inte kommit fram: vilken fin bild !

2009-07-28 @ 13:12:49
URL: http://mcitalo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0