sommar och soliga..dag.

För inte blir det väl fler än en solig dag här i lilla kiruna.
Jag och Noa har varit ute lite på stan, helt ensamma.
Alla är ju borta, svarar inte på sms, eller bor lång åt helvete.
Tänkte bara köpa en cola på café rost, men vi var där ett tag tills han blidde trött och somnade.
Eller jag satt faktiskt å pratade lite med Dave, engelsmannen eller..ja vars han nu kommer från..som brukar spela på mommas, (skitbra är han oxå) på en bänk, men Noa blev hungrig så vi gick in på Folkets hus.
Jobbigt å prata engelska oxå. Men låter ju som en tönt.

Noa ligger faktikst på tv-rumsbordet.. på sin skötbädd, med babygymmet. haha.
Tror han gillar att ligga lite högre upp, och inte på golvet. I toan på skötbordet ligger han ju nöjd länge. Och här på bordet har han legat nöjd ett tag, förutom en stund när jag tog han till toan och bajsade ;)

Är inte klockan "Dalle kommer hem" snart.
Jag är hungrig. Cola till lunch blir man inte mätt på.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0