Men unge!

Min bebbe sover.
Strax innan sju nångång somnade han hos Eve, och sov vidare i sjalen på vägen hem och ett tag hemma, sen la jag honom i sängen för jag var vrålhungrig. Han fortsatte sova, och sover än.
Hur är det möjligt?
Iofs har han sovit väldigt dåligt idag. Men ändå.
Sjuk eller utvecklingsfas. Detta är inte normalt för en Noabebbe kan jag säga.
Han som tom sovit dåligt i sjalen på sistone, det som alltid funkar förut.
Och han har ju somnat för natten vid 00 senaste nätterna, gissar att han inte gör det nu..
Fast man blir ju trött av att sova, så vi får se. Eller så kanske han är vaken hela natten. Med vem tänker jag då?
Jag har sovit jättelite inatt, så jag är tröööött. Eller har varit iaf. Så vem finns kvar..

Nå om man kanske skulle..hmm..vika tvätt? Usch tråkigt. Kanske göra ta fram alla Noas filtar och sånt om han nu vill sova vidare sen.

Jag vill ha choklaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!
När fasiken ska man få äta det igen då?!



Postat av: Nina

just när man tror att man kan bebisens rutiner så ändrar den sig.

2009-07-07 @ 12:12:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0