Liv!

Ingen behöver komma till katthimlen!
Är glad, men samtidigt ledsen försås, det är ju våra små kissar, känns som att man alltid haft dom.

Diesel flyttar ju till Terese, och Nellie till nån med två barn. Ingen aning om dom är stora eller små..
Men Nellie är iaf snäll med ungar hon känner (ja typ bara Elias och Noa), så jag tror hon kommer trivas, och barnen när dom lärt känna varann.
Men funkar det inte så funkar det inte. Då har man iaf försökt. Men nog tror jag att det ska gå bra.

Hoppas man kan få komma å hälsa på Nellie nån dag och se hur hon har det.

Och ungen min somnade halv 11, la honom i sängen nyss. Hoppas han inte vaknar när vi lägger oss bara.
Nu ska jag glutta lite intranät och bigg braader samtidigt.



Postat av: katja

Skönt, då har ni gjort vad ni kunnat!!

2009-07-24 @ 08:09:37
Postat av: mor

uhhbuhuusnyft..vad bra med lösningen för kissarna, men ÄNDÅ sorgligt. Men dom bodde ju hos mig nån tid och verkade må bra, så nog blir det bra nu också!

Tom. barn omplaceras ju.

2009-07-24 @ 08:46:01
Postat av: nina

ja!snällaste katten jag stött på iaf!

2009-07-24 @ 09:31:50
Postat av: Sofie

Hurra!

2009-07-24 @ 09:44:08
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: dorkan

är inte signaturen "nina" i utlandet...?

2009-07-24 @ 11:55:40
Postat av: nina i utlandet

jo men asså det finns interneet i utlandet åxå.särskilt när det är eftermiddag o småregnigt och man inte har nåt att göra!



peka det var gud som räddade dina katter nu måste du tyvärr börja gå i kyrkan!!!!!hahaha

2009-07-24 @ 17:22:34
Postat av: peka

nina: nä det var faktikst jag som räddade dom. bad dalle ringa och kolla om inte han syster ville ha diesel iaf. och tur var väl det! och sedan hörde vi med han som sa nej, och han kunde tänka sig ena katten, honan ;) perfekt alltså!

2009-07-24 @ 17:57:18
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: nina

Ja det var ju bra, slapp du gå till kyrkan iaf.Det hade vart så långttråkigt.

så törs man hälsa på dej utan att bli uppäten och sönderklöst i ögonen.perfa

2009-07-24 @ 19:23:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0