Nää

Jag har inget att skriva. Jag orkar inte. Hjärnan är tom när man väl har tid. Ork har jag inte.
Idag jobbade Dalle heldag för första gången på..läänge. 9-18 alltså.
Och självklart skulle Noa bli helt knäpp just idag.
Typ vägrat äta och bara sitter och skriker..

Han vaknade vid 8.30, och redan 11 somnade han (typ däckade i famnen), och just då skulle bvc-tanten ringa så jag inte hann vila, för han sov ju självklart bara en halvtimma.
Sen gick jag till Hanna ändå, jag hade ju bara varit halvdöd hemma annars.
Sen gick vi på stan en sväng. Var på systemet och jag blev sugen på att supa. Näär ska man kunna göra det?
Och jag vill ju ha party och känna lite folk där oxå.

Sen köpte jag blodpudding för 4kr. Det behövde ni veta.

Har inte lagt in nå nya bilder så nå såna får ni inte.
Men kanske en gammal?

Och imorgon blir vår Noa hela 8 månader :)



Här är Noa precis lika gammal som Malte är idag. 17 dagar.
Ja, och napp tog han oxå då..ibland
Nu ska vi jämföra..
Noa glodde redan på grejer. Fina babygymmet tex. 20 dagar


Samma kläder som Malte har nu..bodyn hade han för några dar sen vet jag. 21 dagar




Och en annan napp


Lilla söta plutten..min söta bebbe vad liten han var. Nu är han bautastor!
Nu måste jag sova



Postat av: Nina

Jag köpte blodpudding för 6 kr.Fan också

2009-12-08 @ 10:30:12
Postat av: heli

Tiden går så fort..

2009-12-29 @ 22:30:59
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0