Tåget

Så ska man tåga snart.
Läskigt. Jobbigt säkert.
Men men. vi borde överleva åtminstone (alltså, skriver man så eller åtminstonde?? jag skriver alltid olika)

Packningen är i stort sett klar. Bara lite finlir imorgon, packa sånt som jag kommer använda på morgonen.
Sen får vi se hur länge jag stannar. Kanske en vecka och lite mer. Får se hur det är med jobb och skola och sånt.. Inte för min del då alltså.

Just ja, kylväska skulle jag kolla om jag hittar. Får väl ta tidningspapper annars, om inte Katja har lite plats i sin. Iaf för typ yoghurt iaf.

Nå nu ska jag vara med älsklingen för vi ses ju inte förrän på lääänge..
Men imorgon skulle han gå till jobbet först vid 1 så jag får lite hjälp.



Postat av: Lisa

Tänk att det kommer gå så bra så, så gåre nog bättre : )

2009-08-10 @ 15:35:07
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: Sofie

åtminstone ju

2009-08-11 @ 02:09:23
URL: http://annikasofie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0