Lugnt

Ja, nu är det lugnt.
Noa sover, och barnen och Sam är på skridskoskola.

Shoppat har jag gjort.
Var i Steungsund..nån dag, och där köpte jag kläder till Noa (vad annars) och några sockar till mig, inte så mycket mer.
Och igår skulle vi ha gått på sjalträff på Botaniska trädgården, men Noa sov så länge och så var det dåligt väder, så vi åkte till IKEA istället. Jag, Noa, Katja och Ellen.
Eller var i lekhuset och Noa satt i sjalen och glodde, sen sov han i vagnen ända till jag var färdig. Duktig ponke.
Och det blev väl bara grejer till Noa där med.
Men jag råkade ta fel påslakan.. Skulle tagit dom som passade spjälsäng, men fick med mig en i vanlig storlek.
Kanske man kan byta nån dag, eller så kanske jag lämnar här så Katja kan föra tillbaka om hon åker dit nångång.

Idag skulle det kanske komma en bebis på besök. Ja, och en tillhörande mamma och syskon.
Hoppas inte Noa retar lilla bebisen för att den är mindre än honom.

Imorgon ska hela tjejhögen här klippas i Kungälv. Så kanske vi går där på stan sen. Får se hur man ska ta sig dit och sånt bara.

Undra om jag ska duscha förresten..tyckte jag stank lite.
Nähäpp kanske inte, för en bebis började låta.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0