Tröööött

Jag är trött.
Vaknat en gång i timman inatt, som oftast.
För att jag måste på toa, och det för att jag måste dricka varje gång jag vaknar.
Och vid 4 kunde jag nästan inte somna om.
Och går jag upp så svullnar fötterna, som sen börjar göra ont.
Vad roligt.
Tur att man kan sova lite i soffan om dagarna.

Denna veckan slutar Dalle reedan 5! Förutom imorgon..
Å så börjar han ju 8 ist för 9 oxå.
Eller han får ju bara sluta 5 3 dagar eller nåt.. Det är ju halvdagar och röda dagar och Gud vet vad.
Nellie lär bli heltokig..

Usch jag är törstig igen. Åt ju nyss frukost, och 2½ glas juice, och massa vatten..
Nu gör det inte ont i revbenen för stunden iaf.
Nog är den väl klar därinne va?!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0