Noa gilar inte..

Att åka vagn inne. Eller shoppa. Vet inte exakt vad, han säger inte vad det är för fel den pojken.
Skulle lämna papper på af, och köpa nåt på apoteket.
Papprerna glömde jag, och jag glömde vad jag skulle ha på apoteket..
Smet in fort på ica och lite sånt, och jag vågade gå å fika på cefé rost, var kanske 3-4 människor där eller nåt.
Ja, jag är lite rädd, rädd att min lilla bebbe ska bli sjuk.
Han är så liten, jag skulle bli så arg på migsjälv om han blev sjuk redan.
Sån ångest jag skulle få.

Nästa gång jag går på nån affär (om typ 3 år eller nåt) så tar jag nog ¨på mig sjalen hemma och har på mig den hela tiden. Eller så har jag bara den.. Fast vars ska man då ha alla grejer?
Det är jobbigt nog för mina fötter att bära mig själv ju.

Orkar inte lägga in nån bild tyvärr.
Ska klicka medans han sover, och kanske om jag hinner (orkar) hänga tvätt.



Postat av: Anonym

Han är en kille,killar gillar inte att shoppa!

2009-04-22 @ 18:28:38
Postat av: nin

nä inte behöver man gå på affären å cafeer m ungen än!

2009-04-22 @ 21:25:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0