Jag har inget vettigt att skriva idag heller.
Försöker bara få tiden att gå.
Vet inte om jag vågar promenera nå mer i detta livet.
Har så jäkla ont i fötterna, eller mest hälarna så jag vill hugga av fötterna.
Värst på kvällen, natten och morgonen.
Hälsporre tror jag. Har aldrig ens vetat vad det är för nåt.
Nu vet jag nog kanske.

Men jag vet inte om man ska ringa vc eller bara ligga i soffan i några år och hoppas att det går över.
Eller kanske om man ringer mvc..kanske är pga graviditeten, och då blir det ju gratis att gå till deras läkare :P
Nä, hoja jag vet inte.
Ska man gå med tejpade fötter då eller?
Fattar inte hur direkt men..

Och vad ska man nu dricka egentligen?
Vatten gör ingen nytta.
Kan ju dricka juice, men inte kul för mina tänder.. och mjölk, men det är inte roligt för plånboken.
Mineralvatten är ju kanske inte heller så kul för plånboken.
Äh, vi tar cola så tar vi 2 flugor i en smäll. Smart.

Tvätten fick vara i maskinen över natten, det var bara underkläder ändå.
Skulle tvätta efter vi badat, men det blev lite sent.
Och tvättmaskinen är dum, och instruktionsboken ljuger.
Nästan 2 timmar skulle det ta (115min) Men vi satte på maskinen vid 21.30, och typ 00.20 var den klar..mm. snällt.
Dalle behövde tvätta sina arbetskläder, så vi fick vara uppe tills den var klar.

Jaha, nu måste jag gå å dricka nåt.. och jag som precis borstat tänderna.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0