Lunch

Har jag ätit idag, nudlar och en macka, ja åsså 2 glas vatten och 2 glas mjölk.
Vill ha mer mjölk.. Är arg för att den är så dyr!

Åt lunch för att jag åt frukost så tidigt, hade bm-besök 8.30.
Allt såg bra ut, men jag hade lite högt blodtryck, men urinprovet visade ingenting så det är antagligen inget heller, men ska dit på torsdag och kolla ändå.
Hon kollade med UL om bebisen låg rätt, hon var ju säker på att huvet var ner, men dom är väl tvugna att kolla ändå.
Såg inte direkt mycket, konturerna av huvudet, och så hjärtat på lilla hjärtat <3

Provade att inte dricka nåt under natten, men visst tusan gick jag på toa typ lika ofta ändå!
Fast en av gångerna var det nog inte kissnödighet jag vaknade av, utan Disel som gått in i ena garderoben och grävde, jag stängde, sen klöste han på nästa, jag skrek lite åt honom, och sen klöste han på nästa.. puckokisse..
Och vaknar man, måste man på toa, det är ett som är säkert.
Hade sen klockan på 6.21, men jag vaknade 6 och steg upp då.

Sen när jag kom hem så sov jag på soffan såklart. Hann bara se början på vbå, sen somnade jag.
Och vaknade när extreme home makeover började..undra varför jag ofta vaknar när den börjar.. hmmm.. omöjligt att lista ut.

Sen visste jag inte mycket mer.
Vill gå på stan eller nåt sånt spännande, men så slösar man väl bara pengar på nåt onödigt. Bättre å stanna hemma då.
Handlade igår pytteblöjor och lite torra tvättlappar till bebbe. Så då är väl alla såna grejer klart.
Behöver inte så mycket mer än blöjor och tvättlappar..och tops läste jag nånstans, och det har vi ju redan.
Ja, sen är det väl den där förbaskade badbaljan, men det är ingen brådska, vi har ju dusch, badkar och handfat.
Just ja, tänkte ju köpa hink med lock oxå, men ingen brådska där heller.
Dom har ju varit slut på ÖB varje gång jag varit där, förutom igår, men då orkade jag inte köpa, Dalle får kanske göra det nån dag.

Nää, jag måste dricka nåt nu igen.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0