Kunde inte gå på konsum..

Jag behövde gå på Konsum igår och köpa bindor, hade ingen aning om vad jag skulle ha.
Och jag ville inte ta med liten bebbe dit.
Men det gick för tusan inte.
Kunde inte lämna Noa.. det bara gick inte.
Så vi gick alla 3 istället, men vi hann inte långt innan nån började skrika, men så fort vi kom ut så blev han tyst.
Kan konstatera att han inte gillar att shoppa.
Får nog ta med sjalen sen när vi börjar hänga på stan.

Han ligger just nu i sjalen och sover. Annars skulle han sitta fast i min tisse, nu kan jag gå å göra grejer, skitbra!
Kanske att jag skulle gå å hämta nåt att tugga på. Kanske innan jag somnar.
En cola skulle sitta fint i magen,
Får nöja mig med vatten.

När vi kom hem från bb hade jag 3kg kvar till min vikt innan jag blev gravid. Igår var det 2 kvar.
Får se om dom försvinner innan man börjar lägga på sig igen, kommer säkert göra det, fast kanske att man ska försöka att inte.. Fast vem ska jag vara smal för :P
Det är så kalla somrar så det är nog bra med lite extra värme.
Foglossningen börjar nog ge med sig. För tillfället.
Den måste vara bra imorgon, för då måste jag ju prompa ensam till sjukhuset. Vagnen är tung när man har ont.

Nåmen nu ska jag sluta skriva strunt.

Här får ni en bild på min påskkyckling när vi var på bb:




Postat av: ninnoka

hehe trodde du menade att du inte kunde lämna ungen ensam hemma, nää vad bra!men sen fatta jag att pappan var hemma..haha..men man har väldigt svårt att bryta sig lös från sitt barn för ens en minut först :-DTänk inte ens på att gå ner i vikt, tror inte man lägger på sig så länge man ammar.mitt bakslag har börjat komma nu, 1½ år senare först.....måste börja hel amma igen!!!

2009-04-19 @ 21:23:36
Postat av: mommon

VAH::?! Bara +3 kg efter förlossningan? Det är ju ingenting, hade nog 30+. Lyckans ost!

2009-04-19 @ 21:26:38
Postat av: Katja

Mina 30 kilo med ellen flög oxå av mig, ja inte så snabbt då, men sen ett år efter kom 10 tillbaka... Fast nu har dom försvunnit igen. Men L gick jag ner oxå direkt, plus 5 kilo extra.

Fin pyamas/dräkt han hade, matchar den gula hyn!!

2009-04-19 @ 22:26:07
Postat av: Nina

katja: haha 30 kg :D

2009-04-20 @ 19:38:48
Postat av: Katja

vadå haha... vänta du nina tills du är gravid med trean... Inte gick jag upp så mycket med de andra inte...

2009-04-20 @ 21:18:32
Postat av: Nina

Katja: haha...flåååt..lät så kul bara :-D

2009-04-21 @ 10:20:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0