Jag vill ha

Isglass!
Men det finns ju ingenstans.
Finns piggelin, men dom är inte goda (nåmer.. förut smakade dom annorlunda)
Dom smakar "disktrasa".
Jag vill helst ha trollerimix från glassbilen..Var längesen jag åt såna, var antagligen hos mommo för nåt år sen eller så.
Hit kommer ju inte ens glassbilen.

Jaa, var på spännande Konsum idag igen. Katterna behövde mat, och jag med oxå kanske.
Köpte äntligen potatis, men nu känner jag inte för å äta lax nåmer..
Gör väl det ändå, så slipper jag komma på nåt annat.

Nu är katterna katter och sover i kattbädden och på fåtöljen, istället för vagnen och spjälsängen.
Men jag tror spjälsängen är Diesels nya sovplats på natten.
Tror inte det kommer vara det snart nåmer, moahahahaha.
Då blir väl hans sovplats dygnet runt under sängen.





Postat av: linda

så fin vagn. var har du hittat den?

2009-04-02 @ 20:16:47
URL: http://www.metrobloggen.se/guccimamma
Postat av: najna

Ja fin vagn var HAR duhittat den =?

2009-04-03 @ 00:18:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0