Jag har vunnit!

På Tradera!
En..väska.. Men tänkte faktikst ha den som skötväska, så kom inte här å kom! (mamma..)
Blev lite stressköp..
Trodde det var längre kvar än vad det var, hade inte tänkt nåt högsta bud ännu eller nåt, så duschade vi å sånt, sen kom jag på att jag kanske ska kolla vad den är på, och oj, det var 1 minut kvar. Dalle sa siffror och jag skrev.
Den som oxå budade, budade tyvärr 10 kr för lite. moahahahaha
Vet inte exakt hur stor den är, men har kollat några andra liknande, för hittade inte denna nånstans, men det blir nog bra.

Har varit å promenerat idag igen, nu med sällskap av en Andreas, och för er som ännu inte lärt er det så är det ju faktikst Dalle.
Var bara på kiosken, och så bort till okq8 och så hem igen. Men vi gick upp för berget idag!
Ja, okej, en liten uppförsbacke, men stor nog för mig för att kännas som ett berg.

Sen idag skulle väl familjen Mikko Sundbris (om dom nu inte gift sig i Parakka) komma hit å äta mat, ja och ta med sig den oxå.
Blir väl trevligt med lite besök för en gångs skull. Och så får Nellie leka lite med nån rolig oxå.

Dammsuget har det blivit här, kanske inte väldans noga, men vaddå man behöver lite skit i hörnen..
Men det var förstås inte jag som gjorde det, och inte Nellie eller Diesel heller så ni vet.

Mina fötter gör lite ont på natten, iaf den ena som är fetare än den andra. Kanske ska ha benen i högläge lite då och då så kanske det känns bättre.

Hälarna gör inte så fruktansvärt ont mer iaf, kan vara för att jag knappt rör dom i golvet när jag sitter.

Och har på mig crocsen när jag är inne.


Nå det var väl spännande läsning hörni?!

Nu måste jag ha..nånting. Helst isglass med ingen vill sälja det åt mig.




Postat av: NIna

vad för väska+?

2009-04-05 @ 15:13:56
Postat av: Mamman

Hrmf...va roligt att du "vann" en väska..den behöver du nog, du har ju ingen..

2009-04-05 @ 16:00:39
Postat av: Katja

Jaha, och länken till auktionen då, så man kan se på väskan?? Kan du inte rensa ut bland dina väskor, och skicka mig en iaf??? Jag har INGEN väska... Förutom ryggan då. Den är lite stor att släpa runt på när man är på stan typ...

2009-04-05 @ 20:06:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0