BVC

Vägning och mätning på bvc idag av min lilla 16-dagars Noa.
Han hade gått upp lite sen sist, sköönt, så dom inte tvingar på en ersättning.
3580g och 54 cm, och nu vaknade han oxå.

Så nu ligger han halvnaken på golvet och tittar lite på babygymmet.

Var å hälsade på min bm på mvc, tänkte eftersom hon är på semester när jag ska dit på efterkontroll.
Hon tyckte det var kul att vi kom förbi, kanske kul å se vem det var hon har lyssnat på där i magen.

Nå nu verkar han less redan.



Postat av: ninoka

Jag råkade möta min bm på sjukhuset när vi fått bebban, hon hoppade på mig och kramade oss,tror inte dom får så mkt närhet där uppe på mvc hahahihiohoo-

2009-04-24 @ 18:46:32
Postat av: Nina

Men man går väl dit sen och gör det där...öh...pku eller vad det heter-testet?när de sticker i fossingen blod.

2009-04-24 @ 23:09:07
Postat av: Anonym

Nä, nu har jag läst hur mycket han väger för många gånger. dax för lite nytt!!

2009-04-27 @ 22:17:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0