Bilder!

Ja, ni är ju så nyfikna på min lila krabat, så här får ni lite bilder:

Här är vi påväg hem från bb


Våran lilla älskling


Pappa med bebis i sjalen


Första promenaden med vagnen



Dom ringde just från barnmottagningen, och vi ska dit igen och ta mer prover. Dom vill ta tills det sjunkit till en viss gräns, bara för säkerhetsskull.
Ska kolla om Man får skjuts dit, jag har så ont ännu av foglossningen..
Första promenaden till sjukhuset gick bra, på vägen dit, men påväg hem så gjorde det lite väl ont..
Igår gick vi bort mot okq8, och bara det var nog med promenad.
Hoppas det går över snart, man behöver ju som kunna promenera när man inte har körkort.
Och på bussen vill jag inte åka med en så liten.



Postat av: eve

Väldigt snygg vagn måste jag säga! Du måste ju hinna prova alla dina vagnar innan ungen blir för stor!

2009-04-16 @ 13:32:03
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Kicki

Åh ni har ju världens finaste unge! :)

Och ni är så söta du och Dalle ! :)

Snygg vagn ! :)

<3

2009-04-16 @ 13:52:02
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Nina

Å gullepluttbebis!konstigt att se dalle med en bebba.dig är det ju inte så konstigt..du är ju alltid babysitter :P

Å fiiin vagn, jag paxar den om jag får en bebis nångång mer!

2009-04-16 @ 14:28:59
Postat av: linda

naw grattis till din lille söta plutt, hur känns de?

2009-04-17 @ 15:55:33
URL: http://www.metrobloggen.se/guccimamma



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0