aoao

Hade lite mer än lite ont på kvällen och natten. Nu är det bättre.
Gjorde väl lite för mycket igår.
Ska väl kanske på stan idag, om Nina hämtar.. hehe
Hon skulle dricka kaffe med en annan tjejja, så jag kanske följer med och lyssnar när dom pratar hemligheter.
Eller så kan jag gömma mig på en toalett om dom hellre vill det.

Dalle steg upp tiidigt tiidigt, och jag lite över fem.
Hade kanske sovit 2 timmar sammanlagt innan, hade ju ont, tur det finns alvedon.
Sen sov jag i soffan förstås.

Måste äta frukost, jag är ju törstig.
Det är faktikst lite jobbigt ibland att bli törstig efter varje tugga.
Alltid när jag äter så längtar jag bara tills jag ska få dricka. Vad det än är, vatten, mjölk, juice, havrechoklad..
Skulle jag dricka så mycket jag ville till maten så skulle jag bli alldeles för mätt på dricka så jag knappt skulle få i mig mat..

Och nu blir jag ännu mer törstig. Vill ha..mjölk helst.
Jag som aldrig annars brukar kunna dricka mjölk på morgonen..




Postat av: Evelina

Hoja, din unge får ploppa ut snart så det står lite roligare saker i bloggen!!

2009-04-01 @ 12:10:13
URL: http://nueva.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0